Kreacja i branding

W mediach dużo słychać o brandingu i kreacji marki, a na stronach internetowych znajdują się setki
wpisów o tym jak taką markę tworzyć.

Interface design, Architecture, Wireframes, Graphic Design, Content Managament, Illustration

W mediach dużo słychać o brandingu i kreacji marki, a na stronach internetowych znajdują się setki wpisów o tym jak taką markę tworzyć. Trzeba mieć na uwadze, że nie wszystkie dane są poprawne dla Państwa firmy. Najważniejsze jest zrozumienie konceptu w jakim działa i nadal chce działać przedsiębiorstwo, dlatego też wszystkie tego typu działania najlepiej powierzyć profesjonalistom.

Branding i kreacja marki to proces, dzięki któremu firma staje się rozpoznawalna, wpływa na zwiększenie więzi emocjonalnej między odbiorcą a dostawcą treści, przyczynia się w znacznej mierze do podniesienia zaufania wśród klientów do danej instytucji. W tym procesie najważniejsza jest
trwałość, ponieważ większość firm opiera swój PR na konceptach z przeszłości. Klienci zapamiętali je i całościowa zmiana nie zawsze jest dobrym rozwiązaniem. Wówczas z pomocą przychodzi rebranding, w którym Agencja Morphosa także posiada bogate doświadczenie.
 
Kluczowa rolą w brandingu i kreacji marki jest pozycjonowanie
. Nie mamy na myśli zwykłego pozycjonowania strony czy serwisu w internetowej wyszukiwarce ale dotyczy to pozycjonowania w głowie klienta. Jako przedsiębiorca z pewnością chcesz zostać umiejscowiony u odbiorcy Państwa usług na jak najwyższym poziomie i to zrozumiałe. W brandingu ważne jest zatem, aby umiejscowić firmę na stałe w umyśle klienta i dzięki temu budować pozytywne skojarzenia.

Swoje działania opieramy na 5 głównych zasadach, które wypracowaliśmy latami przy pracach nad kreowanie wizerunku przedsiębiorstw.

1. Strategia działania

Określamy cel działania i oczekiwane rezultaty. Pozycjonujemy na wstępnym etapie markę w zamyśle klienta, zwracając uwagę na określeniu tożsamości marki, uwarunkowań rynkowych, przeznaczenia, tematyki produktów i usług i konkurencji.

2. Nobilitacja

Nobilitacja to sedno w kreowaniu marki. Dlaczego tak się dzieje? Ponieważ najważniejsze, aby przedsiębiorstwo odróżniało się od swojej konkurencji, a przy tym posiadało unikalną postać w pełny, profesjonalny sposób.

3. Odbiorcy

Samo stworzenie nowego wizerunku nie przyniesie zadowalających efektów, jeżeli nie będzie dostosowane do odbiorców. Nawet najlepszej jakości grafiki i projekty nie zastąpią analizy preferencji ze strony określonej grupy docelowej. Dla przykładu można porównać to z wizerunkiem większości
Marek produktów kosmetycznych dla dzieci, gdzie zdecydowanie częściej widzimy produkty w jasnych, klarownych, często w pastelowych barwach. To nie przypadek, ponieważ odbiorcy na pierwszy rzut oka kojarzą się z błogością, z dzieciństwem i w tym cały klucz – musza wpływać na emocje i odczucia. W Morphosa projektowaliśmy produkty dla kilkuset grup docelowych i zauważamy gdzie tkwi sekret brandingu z którym chcemy się z Państwem podzielić.

4. Dopasowanie

Istnieją firmy, które stworzone produkty, np. opakowania czy logo wykorzystują tylko w jednym miejscu. Jednakże jest to rzadkością, ponieważ zazwyczaj przedsiębiorstwa produkują serie dóbr i usług, nadając im takiego samego ale jednak innego charakteru. Ważne zatem, aby produkty miały
swoje odzwierciedlenie w każdej sytuacji. Morphosa tworząc kreację marki Mum’s Secret zadbała o to, aby logo i znaki firmowe znalazły swoje odzwierciedlenie także w innych seriach produktów w przyszłości.

5. Ocena

Gotowe rozwiązania muszą być zapamiętane, tak aby klient mógł jak najszybciej do nich powrócić. Na etapie prac to projektant subiektywnie ocenia, czy Branding jest unikalny i zdobędzie przychylność klientów. To standardowy proces. Doświadczona Agencja sprawi, że już na etapie realizacji zostaną sprawdzone przyjęte rozwiązania w danych grupach docelowych.

Zajmujemy się kompleksową kreacją i brandingiem na wielu poziomach za pomocą:

  • loga i sloganów,
  • księgi znaków,
  • video marketingu,
  • papierów firmowych i materiałów drukowanych,
  • unikalnych billboardów i banerów,
  • storytellingu,
  • stron internetowych,
  • reklam i PR,
  • blogów i mediów społecznościowych.

Zatem jeśli chcesz stworzyć swoją markę od początku lub wprowadzić jedynie poprawki, a nie wiesz czego dokładnie potrzebujesz – skontaktuj się z zespołem Morphosa. Jesteśmy do Państwa dyspozycji.

Nasze realizacje

Insevio

Viners is a UK brand of cutlery, subsidiary company of Oneida Limited – one of the world`s largest designers and sellers of stainless steel, silverplated cutlery and tableware.

Interface design, Architecture, Wireframes, Graphic Design, Content Managament, Illustration

Mum`s Secret website

Viners is a UK brand of cutlery, subsidiary company of Oneida Limited – one of the world`s largest designers and sellers of stainless steel, silverplated cutlery and tableware.

Interface design, Architecture, Wireframes, Graphic Design, Content Managament, Illustration

Mum`s Secret products

Viners is a UK brand of cutlery, subsidiary company of Oneida Limited – one of the world`s largest designers and sellers of stainless steel, silverplated cutlery and tableware.

Interface design, Architecture, Wireframes, Graphic Design, Content Managament, Illustration

Exwagen app

Viners is a UK brand of cutlery, subsidiary company of Oneida Limited – one of the world`s largest designers and sellers of stainless steel, silverplated cutlery and tableware.

Interface design, Architecture, Wireframes, Graphic Design, Content Managament, Illustration

Serwister.pl

Viners is a UK brand of cutlery, subsidiary company of Oneida Limited – one of the world`s largest designers and sellers of stainless steel, silverplated cutlery and tableware.

Interface design, Architecture, Wireframes, Graphic Design, Content Managament, Illustration

Otrzymane nagrody

Behance awards
Google IN

behance.net

Behance awards
Google IN

behance.net

Weekly Web
Design
Inspiration

downgraf.com

Weekly Web
Design
Inspiration

downgraf.com

Opinie klientów

Poznaj dlaczego Morphosa to lider agencji interaktywnych w Polsce

Warstwa 53

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Rafał Sykuła
Właściciel Marki Mum`s Secret
Warstwa 53

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Rafał Sykuła
Właściciel Marki Mum`s Secret
Warstwa 53

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Rafał Sykuła
Właściciel Marki Mum`s Secret